Inspektor ds. Zamówień publicznych / specjalista ds. Zamówień publicznych
Obowiązki:
Osoba będzie odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie procedury udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane zgodnie z założeniami ustawy PZP, w tym w szczególności: za sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia, weryfikację otrzymanego opisu przedmiotu zamówienia pod względem zgodności z ustawą PZP, sporządzanie ogłoszeń o zamówieniu, sporządzanie protokołów postępowań, sprawdzenie pod względem formalnym otrzymanych wniosków o wszczęcie postępowania i ich rejestrację, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych wraz z zapewnieniem merytorycznej i technicznej obsługi, przekazywanie ogłoszeń do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej i Biuletynie Zamówień Publicznych, sporządzanie i przesyłanie sprawozdań do UZP, prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz zamieszczanie ogłoszeń na stronie internetowej PGK Sp. z o. o. w Koszalinie.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w obszarze zamówień publicznych (lub na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych) / stanowisko do przyuczenia, a z czasem samodzielne.
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa zamówień publicznych
- umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
Dodatkowe wymagania:
- sumienność
- komunikatywność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odporność na stres
- otwartość na stałe dokształcanie się i zdobywanie wiedzy
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- mile widziana osoba nastawiona na swój własny rozwój oraz zakładająca długotrwałą współpracę.
Oferujemy:
- Stała praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowa o pracę na pełen etat
- Pracowniczy Plan Kapitałowy
- Grupowe ubezpieczenie pracownicze
- Narzędzia do pracy
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych
- Bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe
Data aplikowania do 24 września 2024
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres milena.ostrowska@pgkkoszalin.pl
INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa lądowego,
- mile widziane doświadczenie zawodowe,
- dobra znajomość MS Office,
- doświadczenie w pracy na systemach komputerowych,
- rzetelność, kreatywność, skrupulatność, samodzielność, systematyczność, dyspozycyjność,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- prawo jazdy kat. B.
Obowiązki:
- projektowanie nowej budowy lub remontu i przebudowy obiektów,
- opracowywanie funkcjonalnych, możliwych do wdrożenia rozwiązań,
- opracowywanie dokumentacji technicznej,
- koordynacja realizacji kompletnych projektów budowlanych i wykonawczych,
- ustalanie i porównanie kosztów,
- doradztwo i wsparcie dla współpracowników Spółki,
- negocjacje z klientami i urzędami.
Oferujemy:
- stała praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowa o pracę na pełen etat,
- Pracowniczy Plan Kapitałowy,
- grupowe ubezpieczenie pracownicze,
- narzędzia do pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych,
- bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres milena.ostrowska@pgkkoszalin.pl
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., dalej „RODO”, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. z siedzibą w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 informuje, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Komunalna 5 75-724 Koszalin.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych można uzyskać drogą elektroniczną poprzez: daneosobowe@pgkkoszalin.pl lub pisemnie wysyłając zapytanie na adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin.
Pani/Pana dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Pani/Pana wizerunek) Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie przetwarza na podstawie dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b RODO.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 6 miesięcy od dnia zamknięcia rekrutacji na dane stanowisko.
Posiada Pani/Pan prawo do żądania w każdym czasie dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do przenoszenia danych osobowych. Z powyższych uprawnień może Pani/Pan skorzystać w siedzibie Administratora, pisząc na adres Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie podany powyżej. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Otrzymanie przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie Pani/Pana CV na wskazany w ogłoszeniu o pracę adres e-mail będzie oznaczało zgodę na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych. Jeżeli nie wyrażacie Państwo takiej zgody, prosimy, abyście nie przesyłali nam swojego CV.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928) Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. z siedzibą w Koszalinie przy ul. Komunalnej 5 informuje, iż w Spółce została wdrożona Procedura Zgłoszeń Wewnętrznych i Podejmowania Działań Następczych.
Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w procesach rekrutacji, możecie Państwo w tym zakresie skorzystać z poniższej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. z siedzibą w Koszalinie przy ul. Komunalnej 5 jak również na potrzeby przyszłych rekrutacji w okresie roku od dnia zakończenia procesu rekrutacyjnego, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Zakończone
Opis stanowiska
- wykonywanie prac związanych z obsługą chłodni w kaplicy cmentarnej,
- sprzedaż biletów i kontrolowanie wjazdów na teren cmentarza,
- dbanie o porządek na placu przed kaplicą,
- przestrzeganie przepisów BHP i P/Poż.,
- praca zmianowa,
- wykonywanie pracy zgodnie ze standardami firmy, przy zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta.
Wymagania:
- sprawność fizyczna,
- zaangażowanie,
- odpowiedzialność,
- dyspozycyjność,
- sumienność,
- mile widziane prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- stała praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowa o pracę na pełen etat,
- narzędzia do pracy,
- grupowe ubezpieczenie pracownicze,
- Pracowniczy Plan Kapitałowy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych,
- bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres kadry@pgkkoszalin.pl
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- Rzetelność, skrupulatność, samodzielność, systematyczność, zdolności analityczne
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem
- Mile widziana znajomość Prawa Zamówień Publicznych
- Prawo jazdy kat. B, mile widziane kat. C
Obowiązki:
- Realizacja usług zgodnie z podpisanymi umowami
- Obsługa klienta
- Nadzór nad podległymi pracownikami
- Przygotowywanie kosztorysów oraz rozliczanie zrealizowanych zleceń
- Prowadzenie dokumentacji
- Prowadzenie ewidencji
Oferujemy:
- Stała praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Umowa o pracę na pełen etat,
- Pracowniczy Plan Kapitałowy,
- Grupowe ubezpieczenie pracownicze,
- Narzędzia do pracy,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych,
- Bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres kadry@pgkkoszalin.pl
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- Rzetelność, skrupulatność, samodzielność, systematyczność, zdolności analityczne
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem
- Mile widziana znajomość Prawa Zamówień Publicznych
- Prawo jazdy kat. B
- Empatia do zwierząt
- Możliwość podjęcia pracy od zaraz
Obowiązki:
- Realizacja usług zgodnie z podpisanymi umowami
- Obsługa klienta
- Nadzór nad pracownikami na stanowiskach robotniczych
- Prowadzenie dokumentacji
- Prowadzenie ewidencji
- Obsługa stron internetowych/portali społecznościowych schroniska
Oferujemy:
- Umowa o pracę na zastępstwo w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Pracowniczy Plan Kapitałowy
- Grupowe ubezpieczenie pracownicze
- Narzędzia do pracy
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych
- Bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres kadry@pgkkoszalin.pl
Kierownik schroniska dla bezdomnych zwierząt
Obowiązki:
• Zarządzanie schroniskiem dla zwierząt
• Realizacja wytycznych polityki miejskiej w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi
• Organizowanie pracy podległym pracownikom
• Obsługa klientów, sporządzanie umów, przyjmowanie zleceń, analiza należności
• Sporządzanie planów i sprawozdań, obsługa dokumentacji i korespondencji
• Pozyskiwanie pomocy rzeczowej i finansowej dla schroniska oraz propagowanie adopcji zwierząt
• Nadzór nad mieniem i kontrola mienia schroniska
• Współpraca z urzędami, instytucjami, wolontariuszami
• Praca zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz aktami wewnętrznymi spółki
Wymagania:
• wykształcenie wyższe
• empatia wobec zwierząt
• znajomość aktualnego programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Koszalina
• znajomość przepisów ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt i rozporządzenia w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt
• wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętności interpersonalne
• umiejętność współpracy z mediami oraz organizacjami społecznymi
• znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa zamówień publicznych
• umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania
• umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz
• mile widziane doświadczenie zawodowe
Dodatkowe wymagania:
• sumienność
• komunikatywność
• umiejętność pracy pod presją czasu
• odporność na stres
• otwartość na stałe dokształcanie się i zdobywanie wiedzy
• samodzielność i dobra organizacja pracy
Oferujemy:
• Stała praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Umowa o pracę na pełen etat
• Pracowniczy Plan Kapitałowy
• Grupowe ubezpieczenie pracownicze
• Narzędzia do pracy
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych
• Bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe
Nabór trwa do 30.06.2022
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres kadry@pgkkoszalin.pl
Wymagania:
- Ukończona szkoła samochodowa
- Uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV
- Dwuletnie doświadczenie w zawodzie elektromechanik lub pokrewnym (samochody osobowe i dostawcze/sprzęt ciężki)
- Umiejętność pracy w zespole
- Rzetelność, skrupulatność, samodzielność, systematyczność, dyspozycyjność
- Mile widziane uprawnienia spawalnicze
- Mile widziane uprawnienia na operatora wózków widłowych
- Umiejętność organizacji pracy własnej.
Oferujemy:
- stała praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowa o pracę na pełen etat,
- Pracowniczy Plan Kapitałowy,
- grupowe ubezpieczenie pracownicze,
- narzędzia do pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych,
- bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres milena.ostrowska@pgkkoszalin.pl
Inspektor ds. Zamówień Publicznych
Obowiązki:
Osoba będzie odpowiedzialna za przygotowanie i przeprowadzenie procedury udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w tym w szczególności: za sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia, sporządzanie ogłoszeń o zamówieniu, sporządzanie protokołów postępowań, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych, przekazywanie ogłoszeń do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej i Biuletynie Zamówień Publicznych oraz zamieszczanie ogłoszeń na stronie internetowej Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Koszalinie.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w obszarze zamówień publicznych (lub na stanowisku związanym z udzielaniem zamówień publicznych)
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa zamówień publicznych
- umiejętność analizowania i poprawnego wnioskowania
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
Dodatkowe wymagania:
- sumienność
- komunikatywność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odporność na stres
- otwartość na stałe dokształcanie się i zdobywanie wiedzy
- samodzielność i dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Stała praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Umowa o pracę na pełen etat
- Pracowniczy Plan Kapitałowy
- Grupowe ubezpieczenie pracownicze
- Narzędzia do pracy
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych
- Bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres milena.ostrowska@pgkkoszalin.pl
Ładowacz – prace związane z odbiorem i załadunkiem odpadów
Opis stanowiska
- Wykonywanie prac związanych z odbiorem i załadunkiem odpadów,
- Przestrzeganie przepisów BHP i P/Poż,
- Wykonywanie pracy zgodnie ze standardami firmy, przy zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta.
Wymagania:
- sprawność fizyczna,
- zaangażowanie,
- odpowiedzialność,
- dyspozycyjność,
- sumienność.
Oferujemy:
- stała praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowa o pracę na pełen etat,
- Pracowniczy Plan Kapitałowy,
- grupowe ubezpieczenie pracownicze,
- narzędzia do pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych,
- bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe.
Nabór trwa do 20.07.2022
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres pgk@pgkkoszalin.pl
Ogrodnik terenów zielonych
Opis stanowiska
- Wykonywanie prac związanych z utrzymaniem terenów zieleni (m.in. pielenie skupin krzewów oraz kwietników rabatowych, cięcia pielęgnacyjne krzewów, sadzenie kwiatów oraz krzewów, grabienie siana i liści, zbieranie zanieczyszczeń, ręczne oraz mechaniczne zamiatanie chodników)
- Przestrzeganie przepisów BHP i P/Poż,
- Wykonywanie pracy zgodnie ze standardami firmy, przy zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta.
Wymagania:
- mile widziane wykształcenie ogrodnicze lub doświadczenie w wykonywaniu prac ogrodniczych,
- zaangażowanie,
- odpowiedzialność,
- dyspozycyjność,
- sumienność.
Oferujemy:
- stała praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowa o pracę na pełen etat,
- Pracowniczy Plan Kapitałowy,
- grupowe ubezpieczenie pracownicze,
- narzędzia do pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych,
- bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres milena.ostrowska@pgkkoszalin.pl
Pracownik Działu Księgowości
Opis stanowiska:
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym i merytorycznym,
- wprowadzanie i księgowanie dokumentów,
- monitorowanie płatności i faktur,
- uzgadnianie i kontrola kont rozrachunkowych,
- księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych,
- obsługa kasy,
- archiwizację dokumentów finansowych,
- wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem działu księgowości.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie ekonomiczne kierunkowe – rachunkowość, finanse,
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- znajomość zasad ewidencji księgowej w formie pełnej księgowości i umiejętność stosowania ich w praktyce,
- praktyczna znajomość ustawy o podatku VAT, podatku dochodowym od osób prawnych oraz ustawy o rachunkowości,
- znajomość MS Office oraz systemów księgowo-finansowych,
- dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, rzetelność i terminowość.
Oferujemy:
- stała praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowa o pracę na pełen etat,
- Pracowniczy Plan Kapitałowy,
- grupowe ubezpieczenie pracownicze,
- narzędzia do pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych,
- bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe.
Nabór trwa do 20 grudnia.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres ostrowska@pgkkoszalin.pl
Kierowca powyżej 3,5 t, ładowacz
Wymagania:
- Prawo jazdy kat. C,
- Karta kierowcy,
- Świadectwo kwalifikacji,
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowcy.
- Dyspozycyjność.
Obowiązki:
- Kierowanie samochodem ciężarowym- odbiór i wywóz odpadów według zaplanowanych tras i harmonogramu,
- Codzienna obsługa pojazdu,
- Prawidłowy załadunek i rozładunek pojazdu,
- Przestrzeganie przepisów BHP i P/Poż,
- Wykonywanie pracy zgodnie ze standardami firmy, przy zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta.
Oferujemy:
- stała praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowa o pracę na pełen etat,
- Pracowniczy Plan Kapitałowy,
- grupowe ubezpieczenie pracownicze,
- narzędzia do pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych,
- bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres milena.ostrowska@pgkkoszalin.pl
GRABARZ, ŻAŁOBNIK, KIEROWCA DO 3,5 T.
Wymagania:
- prawo jazdy kat. B,
- wysoka kultura osobista,
- empatia,
- umiejętność komunikacji,
- zaangażowanie,
- odpowiedzialność,
- dyspozycyjność,
- sumienność.
Oferujemy:
- stała praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowa o pracę na pełen etat,
- Pracowniczy Plan Kapitałowy,
- grupowe ubezpieczenie pracownicze,
- narzędzia do pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych,
- bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres milena.ostrowska@pgkkoszalin.pl
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne (Inżynieria środowiska lub pokrewne)
- Doświadczenie zawodowe w branży sanitarnej na stanowisku technicznym lub technologicznym
- Znajomość procesów oczyszczania ścieków
- Znajomość procesu kompostowania i stabilizacji tlenowej
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziane uprawnienia elektryczne D+E
- Znajomość pakietu MS Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
- Otwartość i komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia
Obowiązki:
- Technologiczny nadzór i obsługa systemu wod.-kan. w RZOO w Sianowie.
- Technologiczny nadzór i obsługa podczyszczalni ścieków w RZOO w Sianowie.
- Analiza i optymalizacja procesów oczyszczania ścieków.
- Prowadzenie regularnych (codziennych) obchodów przepompowni i podczyszczalni ścieków celem: kontroli jej funkcjonowania, wyszukiwania nieprawidłowości lub usterek w funkcjonowaniu poszczególnych urządzeń, zgłaszanie problemów i nieprawidłowości do bezpośredniego przełożonego oraz ich rozwiązywanie.
- Technologiczny nadzór i obsługa nad prowadzeniem procesu kompostowania z odpadów zielonych.
- Technologiczny nadzór i obsługa nad prowadzeniem procesu stabilizacji tlenowej z odpadów organicznych.
- Analiza i optymalizacja procesów produkcyjnych.
- Prowadzenie regularnych (codziennych) obchodów kompostowni celem: kontroli jej funkcjonowania, wyszukiwania nieprawidłowości lub usterek w funkcjonowaniu poszczególnych urządzeń, zgłaszanie problemów i nieprawidłowości do bezpośredniego przełożonego oraz ich rozwiązywanie.
- Przygotowywanie stosownej dokumentacji koniecznej do:
- prawidłowego prowadzenia procesów,
- zakupów części,
- zakupów urządzeń, maszyn,
- zlecania usług przeglądów i napraw itp.
- Na podstawie obowiązujących procedur.
- Kontakt z kontrahentami zewnętrznymi i firmami serwisującymi.
Oferujemy:
- stała praca w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- umowa o pracę na pełen etat,
- Pracowniczy Plan Kapitałowy,
- grupowe ubezpieczenie pracownicze,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji, udział w warsztatach i szkoleniach branżowych,
- bogaty pakiet socjalny, bony okolicznościowe.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres ostrowska@pgkkoszalin.pl